2009. június 30., kedd

Zsoltárok 41-50

Figyelem: az alábbi szövegek 100%-ban valós eseményeket írnak le! (olyanok nyomán vélhetjük így, akik minden valószínűség szerint sosem olvasták a szöveget)

41.: Dávidnak zsoltára hárfás korából.
Jó dolog gyönyörködni a szenvedésben. Amikor bajba kerül, azt megmenti az Úr aki így tesz. Sose győzheti le esenki. (ostobaság, zsoltárt dobtuk.)
Az ilyen bármely betegségből felgyógyul. (újabb ostobaság)
A betegséget az Úr okozza, amiért bűnt követtél el. (ostobaság)
Az Úr lesújt!
Abból látszik, hgy az Úr az isten, hogy mindenkit eltiprok, és senki nem szólhat rám egy rossz szót sem, külnben...!
Éljen az Úr!

Második könyv
(ne kérdezd, mi ez a könyvezés, mert totál random a dolog. Egyszerűen nincs oka.)

42.: A hárfásnak küldik. Kóráh fiainak példabeszéde.
"Mint szarvas kívánkozik a folyóvizekre" úgy akarok én az Úrról tudni! (azaz nem nagyon(
A következő sor viszont ennek ellentmond. Szarkazmus?
Jajj, nem bírom bizonyítani a hitemet, és ez tökre elszomorít. (No, akkor nekünk sem kell ez a zsoltár)
"örvény örvényt hív elő" - nos nem. Az örvények nem okoznak újabb örvényeket.
Higgy!

43.: Ugye hogy nekem van igazam, sújts le rájuk, mert nem értenek egyet velem!
Miért nem segítesz?
Jaj, jaj, jaj.

Nos, ebből egy dolgot tudtunk meg: nincs szó benne Mr. Istenről. Így mi szükségünk lenne rá?

44.: címzés mint a 42-ben.
Isten lesújt. Azért sújt le, mert ők bezzeg nem írtottak ki senkit. A probléma, hogy az izraeliták nem erőszakkal, hanem lassan, békés terjeszkedéssel foglalták el a területeiket.
Nem fegyverrel megyek csatába, hanem csak remélem, hogy az Úr lesújt helyettem! (akkor meg fogsz halni. Elegem van ebből, dobjuk ki.)
Legyőztek minket. (nem megmondtam?)
Ez azért történt, mert Mr. Isten látja a jövőt, és csak az lett volna a vége a győzelemnek, hogy más istenben kezdünk hinni. (?)
Uram, bizonyítsd már be, hogy létezel!
No, ha nem, hát nem. (azaz ebben a versikében sem tudunk meg semmit Mr. Istenről, így kidobható. Főleg, hogy a hivatkozási alapja is téves.)

Valamint a 24. sor szerint Mr. Isten éppen alszik. A 121. zsoltár szerint viszont Mr. Isten sosem alszik. Még egy önellentmondás a könyv számláján!

45.: címzés a 42. szerint, annyi kiegészítéssel, hogy ez egy "ének a szerelmetesről".
Figyu királyom, ezt most miattad diktálom le (mert én nem tudok írni).
Jajj de szép vagy, ezért szeret Mr. Isten is.
Ölj! "Rettenetesre taníston a jobbkezed!"
Az író egybemossa Istent a Királlyal, ami nem helyes.
Ofir országa nem létezett. A zsoltár kuka.
A király gazdagságának leírása sok sorban. Köztük utódok említése (terészetesen mind fiú).

46.: Kóráh éneklőmester fiainak halamothrája.
Ha szarul vagy, Isten a tökéletes ellenszer! (nos, nem. pá, pá)
Akkor is megment, ha ránkomlanak a hegyek!
Szela. (Hát nem megmondtam?)
Az Isten a Seregek Ura.
Az Úr lesúlyt.
Ismerjétek el, hogy én (azaz az író, Kóráh fia) vagyok az Isten! (:D)

47.: Kóráh éneklőmester fiainak zsoltára.
Térjetek meg!
Az Úr a legnagyobb! Az Úr rettenetes! Mindenkit leigázunk a segítségével!
Szela. (És tudjuk ez a szó mivel jár. Azonnali kitiltással.)
Az Úr részvesz egy parádén.
Éljen az Úr! Mindenki hisz benne! (hát nem)

48.: Kóráh fiainak zsoltáréneke.
Éljünk mi.
Az Úr Sionban akik. (vagy nem)
Nálunk báérki megnézhati Mr. Istent. Aki megnézte (mind királyok), az mind úgy elszaladt, vissza se nézett. (tényleg?)
szela. (Úgy van: szia. Nem kellesz.)
"a föld határáig"
Micsoda erős városunk van! Csakis úgy lehet, hogy velünk az Isten! (vagy inkbb a kőművesek...)

49.: Kóráh éneklőmester fiainak zsoltára.
Mindenki figyeljen! Az egész világ! Igaz, hogy nem tudom mindenkinek elküldeni... És itt bukik meg az egész. Hogy figyeljen az egész világ, ha még a nyelvet semértik amin beszélsz? Ezen röpirat nyilvánvalóan nem is kívánja teljesítni a célját, így eltekintünk tőle.
Hű milyen okos vagyok én! Mindenkinél okosabb vagyok!
Mindenki meghal, tehát mindenki bűnös!
Szeal. (Visz' nem látás zsoltár!)
Lesújtás, lesújtás.
Szela.
Semminek nincs értelme!
Aki hisz, az is meghal, így annak sincs!
Mindenki idióta, csak én vagyok helikopter!

50.: Asáf zsoltára.
Az Úr mindenkit megítél, ezért muatssatok be áldozatot!
Higgy nekem!
Ha bajban vagy, fordulj az Úrhoz!
Aki nem hisz az Úrban, az rögtön tömeggyilkossá válik! És az Úr lesújt rá! És minden esetben így történik! (nos, nem. Ennyit erről a zsoltárról.)
Térjetek meg! Áldozzatok hálát, nem állatokat! (Ezt meg honnan veszi? És mit jelent?)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése