2009. június 30., kedd

Zsoltárok 31-40

Figyelem: az alábbi szövegek 100%-ban valós eseményeket írnak le! (olyanok nyomán vélhetjük így, akik minden valószínűség szerint sosem olvasták a szöveget)

31.: Dávid zsoltára még hárfás korából.
Hiszek benned, ne engedd, hogy bárki másnak legyen igaza!
Figyelj már rám!
Jajj, ments meg!
Útálok mindenkit aki nem ért egyet velem!
Sújts le rájuk, hogy röhöghessek rajtuk!
Jajj de szar az életem!
Sose figyelsz rám!
Jajj de sokan nem hisznek benned! Bezzeg én!
Sújts le, sújts le!
Bizonyítsd be nekik, hogy létezel! (upsz, ez a zsoltár is mehget a süllyesztőbe)
Az Úr szereti a félelmet.
Térjetek meg!

32.: Dávid példabeszéde.
Boldog az, akit nem vonnak felelősségre tetteiért.
Jajj de beteg voltam, de meggyógyultam.
Szela. - Ja, szia zsoltár. Vissza se gyere.
Az Úr nem fulladhat vízárba.
Hallgassatok rám!
Térjetek meg!
Aki nem tér meg az gonosz!
Aki abban hisz amiben én, az jó!

33.: Imádjátok az Urat!
A 7. sor miatt már kidobjuk ezt a hülyeséget.
Sújts le, sújts le, had szenvedjenek! Köztük én is! Mazochista vagyok, yeah!
Jajj de jó nekünk.
A Föld lapos.
Hú de nagyok vagyunk, térdig ér a farkunk stb. stb.
Aki hisz, annak mindíg lesz mit ennie. (ez nyilvánvaló tévedés)

34.: Dávid írta ezt azután, hogy Abiméleknél őrültnek tettette magát.
Hála az Úrnak, ezt is megúsztam. Éljen az Úr!
Térjetek meg! Térjetek meg zsidók!
Aki hisz, az sosem marad éhen. (téves, kidobni.)
Térjetek meg, térjetek meg.
Az Úr ki fog írtani mindenkit, aki nem abban hisz, amiben én.
Aki "igaz", azt mindíg megmenti! (na persze)
Aki igaz, annak sosem törik el egy csontja sem (értelem szerint: aki hisz, annak sosem lesz semmi baja, ami hülyeség)! (azaz ez kizárja kb. az összes sportolót, kezdetnek)
A gonoszok elnyerik méltó büntetésüket.

Na ja, e szerint a strófa szerint. De mi van a 73. zsoltárral? Belső ellentmondás van e könyvben! (és akkor nem is nyúltunk más könyvekhez)

Aki hisz az Úrban, azt sosem vonják felelősségre az elkövetett dolgaiért. (nap ersze)

35.: Dávidéjéé.
Sújts le rájuk, sújts le arra aki nem ért velem egyet!
"Ok nélkül törnek ellenem" (hát ez szimpla hazugság. Ok mindíg van.)
Olyanokat kérdeznek, amiket nem tudok! Hát nem rettenetes?
Pedig csináltam egy csomó idétlen dolgot, de hiába, mert nem hisznek a képzeletbeli barátomban!
Kinevettek a piszkok!
Sújts le rájuk!
Akkor majd röhögök rajtuk!

Nos, ez a szemét hogy került ide?

36.: Dávid műve akkorról, mikor még hárfás volt.
Úgy vélem, a gonoszok nem félnek istentől, és ettől lesznek gonoszok. És az ilyen folyton hülyeségeket beszél és rögtön tömeggyilkossá válik.
Mert minden Isten által van.
Mindenkit kiírtunk, aki nem ért velünk egyet!

Ostoba és bugyuta versike, aminek semmihez semmi köze, ráadásul téves a gondolatmenet.

37.: Dávidéjéé.
Ne állj szóba olyannal, aki nem ért veled egyet.
Úgyis ki fogjuk írtani őket.
Amit csak akarsz, megadja az Úr. (téves, így kidobjuk)
Minden az Úr által van.
"A szelídek öröklik a földet". Szelíd = béketűrő, pacifista. Az ilyeneket általában megeszik/lelövik.
Aki a "szelídeket" meg akarja ölni, annak nem fog sikerülni, helyette ő maga hal meg. (nyilvánvaóan nem igaz.)
És ezt még fokozza sorokon át. Lényeg: az Úr lesújt arra, aki nem hisz benne.
A 28-29 sorok szerint a Föld örökké állni fog. Szintúgy a 79. zsoltár szerint, és a 104-es zsoltár szerint. Ellnben a 102. zsotár szerint nem. Újabb könyvön beüli ellentmondás. És ezen könyvön kívül is hozhatnánk példákat, ha akarnánk.
Az Úr lesújt! Térj meg!

38.: Dávid zsoltára "emlékeztetőül". (? azaz egyszer már elhangzott itt? Nem vettük észre... Nem hittem volna, hogy a címzés alapján ki fog esni zsoltár. Belátom, tévedtem :D)
Jajj, ne bánts, Uram! (a betegségeket az Úr okozza az elkövetett bnük miatt - téves)
Jajj, de beteg vagyok! (valami izületi betegségről van szó, amit nemi baj okoz)
Jajj, még meg is vakultam!
Jajj, de sok az ellenségem! És jajj, nem tehetek ellenük semmit!
Old meg helyettem a problémáimat!
Jajj, megvallom bűneim, csak ne kelljen dolgoznom!
Jajj, ments meg!

39.: Dávid zsoltára, másnéven Jeduthuné a hárfásé. (?)
Nem állok szóba olyannal, aki nem abban hisz, amiben én.
De azért mélységesen meg vagyok sértve.
Uram, mnd meg napra pontosan mikor halok meg!
Szela. Ismerős szöveg, gondolom a következményét is kitaláltátok.
Ments meg Uram!
Ne bánts Uram!
Jajj, mindjárt belehalok a büntetésedbe Uram! Nem is szólok hozzád többet, csak hagyd abba!

40.: Dávid zsoltára még hárfás korából.
Az Úr meghallgatott!
Megmentett!
És megtanította nekem ezt az éneket, mert úgy szereti ajnároztatni magát!
Ha hiszel az Úrban, boldog leszel!
Az Úr nem szereti a neki bemutatott áldozatokat. (Hogy mi van???)
Ahelyett azt fogom csinlni, amit a könyvtekercsek szerint kell. (azaz ldozatot fogsz bemutatni?)
Mindenkinek mondom, hogy térjen meg!
Bal, bla, bla.
Hú mennyire bűnös vagyok, de te ugye megmentesz a következményektől, ugye Uram? (?)
Sújts le azkra, akik nem értenek egyet velem!
Adj enni!

Namost fordítsuk le a képletes beszédet. Volt ez a csóró kisember akit mindenki lenézett. Belépett ebbe a szektába ahol nem bántották, és ettől boldog.
Ilyen történetekből 12 egy tucat, ellenben értéke semmi. Felejtsük el.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése