2009. június 29., hétfő

Zsoltárok 21-30

Figyelem: az alábbi szövegek 100%-ban valós eseményeket írnak le! (olyanok nyomán vélhetjük így, akik minden valószínűség szerint sosem olvasták a szöveget)

21.: Dávid zsoltára.
Erre az Isten-dologra nagy ötlet volt a királyságomat alapozni. Rögtön megadták, amit a nevében kértem.
Szela. Ez a zsoltár is kidobva.
Sőt, többet is adtak, mint amit kértem tőlük!
Ha, ha , ha, mu-ha-ha.
Mindenkit megöletek aki ellentmond nekem. Egész családjukat kiírtom a nevében.
Je!

22.: Dávid zsoltára és akármi.
Jaj, jaj, de szar dolgom van nekem! És hiába beszélek, ezzel nem érek közelebb ahhoz amit tennem kéne! Akárhogy imádkozhatom, az nem segít. A nép útál. Azzal csúfolódnak, ha annyira az Úr így, meg az Úr úgy eddig, akkor most segítsen Ő rajtam!
Jajj de nagyon szép a hitem, hogy merik sértegetni!
Szarvasmarhák nem fognak körbe senkit támadólag. Bocs, búcsúzunk.
Kezei-lábai átlyukasztva? No!
Jajj, mindjárt meghalok, úgy gyötörnek a problémáim!
Mindenki azonnal térjen meg!
Az Úr mindíg segít a szegényeken (ja, mint Dávid KIRÁLY, kinek országában "az ezüst úgy volt mint a kő"...).
Az Úr a leghatalmasabb, térj meg!
Valójában mindenki hisz benne, csak tagadja! De a jövő úgyis engem igazol!

23.: Dávid zsoltára.
Az Úr így, meg az Úr úgy.
Lesúlytasz, én meg jóllakom.
"Bizonyára" az Úr tette ezt.

Nos, nekünk többre van szükségünk puszta feltételezéseknél, ezért ezt a zsoltárt, mint megbazhatatlant kidobjuk.

24.: Dávid zsoltára.
Az Úré a Föld mindenestül a lakoóival egyetemben.

Nos, ez szép és jó, de hasonlítsuk össze más passzusokkal is!
A 50-es és 89-es zsoltárok azt a feltételezést erősítik, hogy a Földön az Úr uralkodik.
Azonban a 115. Zsoltár szerint az Úr az embereknek adta a Földet.
Ha a könyv önellentmondása nem lenne elég, a kérdés tovább romlik, ha belenézünk Máté és Lukács evangéliumaiba, melyek szerint viszont a Sátán tulajdonolja!

Ki megy fel az Úr hegyére? (nos, mint láttuk az ilyen helyek zarándokhelynek számítottak. Meg ott volt Mózes. Stb.)
Aki betartja az Úr útját, azt az Úr megjutalmazza (ez nem igaz, Jóbnál panaszkodnak is miatta, szóval kidobhatjuk).
Az Úr, a Háború Istene.
Szela. És itt dől romba, pedig ez nagyjából még esélyes volt.

25.: Dávidéjéé.
Segíts rajtam Uram!
Jajj de sok az ellenségem!
Sújts le azokra, akik nem abban hisznek, amiben én!
Isten így, Isten úgy.
Jajj, azok a dolgok már régen voltak, most mit jössz nekem velük?!
Térjetek meg!
Aki megtér, azt nem öljük meg!
Jajj milyen bűnös vagyok!
Az Úr oktat. Nos, mivel manapság csak hallgat, levonhatjuk a következtetést, hogy ez a zsoltár sem kell nekünk.
Nekem mindenkivel szemben igazam van, még akkor is, ha nem!

26.: Dávidéjéé.
Tökéletes vagyok! Ide nekem a sok pénzt és hatalmat!
"Vizsgáld meg veséimet", hogy megbizonyosodj fenti állításomról - ostoba ósdi hiedelem, a zsoltár röpül miatta.
Aki nem hisz Mr. Istenben, azzal szóba sem állok!
Sújts le rájuk!
Nekem meg adj hatalmat!

27.: Dávidéjéé.
Kitől féljek? (hát az Úrtól, lol)
A kanibálok akik ellenem jönnek mind megszívják!
Csak azt kérem, had lakjak "az Úr Házában" mindíg. (nem jött be pocok!)
Az Úr mindíg megmentett eddig, és most is.
Válaszoljá' má', nem hallod milyen szépen beszélek rólad?
Az Úr biztos létezik valahol...

Na, ilyenre sincs szükségünk.

28.: Dávidéjéé.
Szólalj már meg végre!
Rám ne sújts le úgy, mint azokra akik nem hisznek benned!
Sújts le rájuk!
Köszike előre is!

Nos, ez a szimpla imádság. És szokás szerint válasz sincs. El vele.

29.: Dávid zsoltára.
Adjatok pénzt előkelőségek! Adjatok sok pénzt!
Az Úr szava fákat tör el, és maga a mennydörgés. (ami nyilvánvaló tévedés, tudjuk, mi okozza a mennydörgést. Kidobni.)
Az Úr szava felgyújtja a házakat, az Úr hangja földrengést okoz, koraelléshez vezet, letarolja az erdőket, és ezért dicsőítjük.
"Az Úr trónolt az özönvíz felett."

30.: Dávid zsoltára. A templomszenteléskor énekelte.
Éljen hogy kivételezel velem Uram!
Meghaltam, de feltámadtam! (? erről nem tudunk...)
Dícsérjétek az Urat!
"csak egy pillanatig tart az Úr haragja, de egy életen át jóakarata" (eddig nem ezt láttuk)
Amikor nincs semmi bajom, nincs is okom kételkedni, de most hogy bajom van nem hiszek benned. Bizonyíts létedet! (nálam ezt nem tette meg, és azon milliárdoknak sem, akik feltettek egy ilyen kérdést, így ezennel kidobom)
Had éljek, különben senki nem fog tisztelni téged, Mr. Isten! Akkor örökké dicsőíteni foglak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése