2009. október 24., szombat

Pál apostolnak a Korinthusbeliekhez írt második levele 1. rész - térjetek vissza!

Na, ez a levél végre rövidebb. De még elég hosszú ahhoz hogy két bejegyzést kapjon.

1.1-5.21

Figyelem: az alábbi szövegek 100%-ban fedik a valóságot! (Vannak akik legalábbis hisznek benne hogy igen. Mi inkább álljunk hozzá kritikusan és lássuk be végre milyen abszurd az az álláspont.)

Feladó: Pál, Timótheus
Címzett: Korinthus gyülekezet és Akhája összes "szentje"
Bírjátok ki.
Hú, Ázsiban minket hogy kergettek, mi bezzeg kibírtuk!
Kösz a sok PÉNZt.
Hallottuk ám hogy emlegettétek a nevünket - hát mégiscsak elismertek cukimukik!
Pont ilyen hangulatot vártam el mikor rajtatok át Macedóniába, majd onnan vissza hozzátok akartam menni, végül pedig visszakísérjetek Júdeába.
Amikor ott voltam nálatok még velem volt Silvánus és Timótheus is.
Ami nem igaz, az is igaz, szarunk bele! (apologista hozzáállás a hitülhöz)
Amikor pedig legközelebb megyek nem akarok elszmorodni. Halljátok anyaszomorítók?
Engedemeskedjetek rühes kutyák az utolsó szálig!
Ha valakinek megbocsátotok, annak megbocsátok én is, mivel mikor én megbocsátottam valakinek azt értetek tettem, nehogy becsapjon titeket a Sátán. Mert tudjuk ám, mit akar őkelme!
Troásban kerestem Titust de nem akadtam rá. Ezért továbbmentem Macedóniába.
Mr. Isten szereti a keresztények szagát. (És még csak el sem ell őket ehhez égetni.)
Mindenki hülye csak mi vagyuk helikopter.
Ismertek már, nem kell, ugye, küldenem mindíg hozzátok ajánlóleveleket - sem pedig nektek nem kell ajánlólevelet küldenetek hozzám.
Persze ez Istenműve.
blablabla - a zsidók vakok, Mr. Isten szándékosan tette ezt velük.
"nyilvánvalóan igazunk van" - nos ez téves állítás, mehet az apokrifok közé.
Aki nem tér meg, azoknek eleve nem is volt esélyük. (Szabad akarat? mi az?)
Vajon Jézus magát támasztotta fel, vagy Mr. Isten támasztotta fel Jézust?
Minden keresztény meg akar halni. (Veszélyes egy tétel.)
A tetteink alapján ítélnek meg? Jézus megítél-e bárkit? Tett-e valaki valaha bármi jót? Eygetlen sor és mennyi kérdés! (5.10)
5.11: az Úr keltette félelelem - azaz az Úr terrorja = az Úr terrorista, és úgy viselkedik mint egy klasszikus démn.
Krisztus (= Jézus) szerelme folytogat minket.
Jézus azért halt meg hogy rabszolgákkákat szerezzen.
Ha krisztus (= Jézus) létezett valaha is, az mostanra abszolút lényegtelen. (= Jézus sosem létezett)
Isten vagyok (= Pál)!
Jézust aki bűntelen volt (de akkor minek kerezstelkedett meg?) Mr. Isten bűnössé tette, így az igazi bűnösök meg bűntelenek lettek. (Mert ez így igazságos.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése