2009. október 24., szombat

Pál apostolnak a Korinthusbeliekhez írt második levele 2. rész - engeszteljétek ki Mr. Istent balfaszok!

6.1-13.13

Figyelem: az alábbi szövegek 100%-ban fedik a valóságot! (Vannak akik legalábbis hisznek benne hogy igen. Mi inkább álljunk hozzá kritikusan és lássuk be végre milyen abszurd az az álláspont.)

Szenvedj!
Tök jó nekünk hogy szar az életünk, nem?
Ne legyetek összeházasodva "hitetlenekkel". (Az 1Kor-ban nem ezt mondta.)
A hívők Mr. Isten Temploma.
Tök jó dolgokat ígérünk, hát hódoljatok be és nyaljátok tisztára cipőink talpát!
Nem bántásból mondom, de tényleg!
Büszke vagyok rátok!
Mert mikor Macedóniába értünk mindíg ott járt a baj a nyomunkban (naná, ti idéztétek elő), de Titus megérkezése után megkönnyebbültünk. Nem is csak attól hogy megérkezett, hanem a hírektől amiket rólatok hozott. Tökre happy voltam tőle.
No és így már tutira megérte megírni előző levelem, amivel tudtam hogy megbántalak titeket, pedig igazán nem akartalak vele megbántani titeket, és így tökre megkönnyebbültem hogy megérte megbántani titeket. Mert megfogadtátok a benne foglaltakat!
Mert kiderült hogy rendes kis hívők vagytok, és bebizonyítottátok hogy a pletykák hamisak.
Igazából tulajdonképpen csak azért írtam hogy biztosan tisztázzam számotokra a dolgokat, nem hogy bárki sértve érezze magát - se ti, se én.
De a ti üzeneteiteknél persze sokkal többet nyomott a latban Titus jelentése, ami szintén kedvező képet festett rólatok.
Ehelyt pedig közlöm amit a macedóniai gyülekezetnek nemrég mondtam szintén:
Kurva jók vagytok! Csak így tovább! - Ez persze nem parancs, de jó lenne ha betartanátok, érted?
Ezt azért mondom, mert már nem csak a közvetlen fennmaradásra gondoltok, hanem a jövőre vonatkozólag készítetek terveket.
Éljen a kommunizmus, aki meg nincs benne dögöljön meg!
Titus mondta hogy amúgyis így tesztek, szerencsétek ám!
Elvégre Titus maga akart menni, bár az én utasításaimat is vitte.
Az a másik akit vele együtt pedig egy fasza szónok. (Az illető a levélben névtelen marad.) BÁnjatok vele jól, használjátok egészségetekre.
A gyülekezet gyarapításáról nem kell szót ejtenem, hiszen tavaj már annyian voltatok mint a nyű, el is dicsekedtem veletek akhájokkal a macedónoknak.
Mindazonáltal küldtem hozzátok embereket hogy ne álljon meg a folyamat. Nehogy má' valaki meglátogat és az derül ki hogy halódtok!
No meg azért is küldtem el őket hogy előre összeszedjék a PÉNZt, és ne rám morogjanak akiktől beszeditek.
Előre is köszi a PÉNZt.
Oh nem, nem nekünk kell a pénz, hanem - természetesen - Mr. Istennek. (csináljon magának, nem? Fura, hgy ha pénz kerül szóba Mr. Mindenható Isten mindíg többet akar hogy befizess és sosem csinál magának. Hát nem különös?)
És ha ti sokat adtok, akkor mások is sokat akarnak majd adni, és akkor hála Yahwénak nekünk csurig lesz a zsebünk, sőt még jobban!
Én Pál, pedig kérlek hogy legyetek engedelemesek és gyengék, mert én is annak mutatkozom előttetek, de a hátatok mögött nagyképű vagyok. Ne kelljen szétcsapnom köztetek!
A kerezstényeknek, se snekinek a kerezsténység tanai ellen ne legyenek gondolataik vagy érveik, különben Pál megy és megbünteti ezt az engedetlenséget!
Ha valaki azt hiszi magáról hogy a krisztusé (= Jézusé), akkor mi is azok vagyunk! (Nem látom az érvelés logikáját.)
Azt ne higyjétek hogy csak így távolról, levélben vagyok kemény! Odamegyek és szútrúgom az arcát aki beszól! (Pál, a mumus.)
Mi (én Pál és társaim) Mr. Isten kiválasztottai vagyunk, a hangok is megmondták. Akiket nem hagyunk jóvá, azok meg nem.
Mivel ti megtértetek, ez bizonyítja hogy igazunk van. (A puszta száma annak hogy hányan hisznek valamiben sose tette azt igazzá, sem nem igazzá.)
Fogjatok minden ~jót az Úrra!
11.2: homoszexuális utalás?
A "fő-fő apostolok" felemlegetése (asszem volt valami ilyen incidens korábban említve), és aztán Pál elismeri, hogy minden tanítását az utjjából szopta.
Más gyülekezeteket fosztottam ki csak hogy nálatok ingyen léphessek fel! A mecadióniaiak által fizetett lóvéból pótoltam ugyanis ki a nálatok történt fellépés költségeit! (Ezt hívják panamának, nem?)
De bezzeg nem dicsekedtem ezzel! Miért nem? Mert nem szeretlek benneteket!
És nem fogom hagyni hogy mások lenyúlják az orrom elől a PÉNZt! A mocskos digók!
A Sátán tudja álcázni magát a "világosság angyalának".
Ne tartsatok őrültnek - vagy akár tartsatok, csak adjatok PÉNZt!
Aztán tovább szapulja a rivlisait, meg hogy ő (= Pál) mennyire legalább olyan jó.
Pált eddig a zsidók: *5 39 botütés, *3 megkorbácsolás, *1 megkövezés, *3 (!) hajótörés, 1 nap végig a vízben (nyilván az egyik hajótörés alkalmával), rablótámadások stb. - mintha Pál élete csak ebből állna, soha egy nyugodt pillanat (amit egyébként magának köszönhet). azért hozza fel, hogy elmondja mit ki nem állt ő a hit terjesztéséért (mintha ez igazolná azt amit terjeszt, ch).
Isten tudja, hogy nem hazudok! (Már HA létezik ugyebár.)
Damaskusban Aretás király el akarta fogatni Pált, mire ablakon át, kosárban szökött ki. (Erre emlékszünk.)
Áh, de csak a szót szaporítom.
Ellenben ismerek egy embert, aki állítólag, talán, vagy a fene se tudja, egyszer elragadtatott a mennybe 14 évvel ezelőtt a 3. égig, a paradicsomba, és ott hallott kimondhatatlan beszédeket, amiket nem szabad kimondani embereknek. (Mi ez, egy részlet H.P. Lovecraft műveiből?)
És ez így történt(, megkérdezhetitek az öregapámat)!
De hogy el ne bízzam magam "tövis adatott a testembe" (természetesen Istenműve): a Sátán egyik angyala (nocsak, már a Sátánnak is jár? Meg aztán most komolyan tulajdonítsunk természetfeletti okot egy természetes okokkal is magyarázható dolognak?)
Ezért 3-szor könyörögtem az Úrnak hogy távozzék az el tőlem (múljon el a fájdalom. Vesebaj?). (És nem múlt el. Pedig Jézus mit ígért? Azt ígérte: kérjetek és adatik néktek.)
Magamat kell dícsérnem, de szar nekem, hogy hagyhattátok idáig fajulni a dolgot, miért nem ajnároztok?
Én kevesebbet kérek, tehát rám hallgassatok! (gzz) Jajj de szar nektek hogy olcsón léptem fel nálatok, piha!
Hahh, kész vagyok harmadszort is ellátogatni hozzátok ha ez kell!
Pál saját magára azt mndja, hogy álnok és ravasz (kígyó).
Elküldtem hozzátok Titust és még pár embert, tán azok vágtak meg titeket? Ugyan már! Ők is az én árszabásommal dolgoznak.
nyali, nyali, szitok, szitok
Nem akarok olyanokat találni nálatok akik nem hódolnak be nekem, rohadt anyátok!
Szóval majd harmadszor megyek hozzátok. Két vagy 3 tanúnál minden állítás megáll. (Nos nem. Valamint nem értem a két mondat közti összefüggést sem egyáltalán.)
Már a második látogatásomnál megmondtam, és most elismétlem: mikor ismét odaérek közétek, nem leszek kíméletes azokkal, akik a távollétemben vétkeztek! (Halál rájuk!)
Ha a szektám tagjai akartok lenni, nem tűröm az önállóskodást!
Mert 'bék', meg 'szeretet', de ugyanakkor (és méginkább) isteni lesújtás!
Kísértsétek meg magatokat (= tedd rpóbára magad) hogy hisztek-e? Ha hiszel annak az a jele, hogy Jézus krisztus bennetel van. Csak akkor nincs ha "méltatlanok" vagytok. (Uhm, nyomassak egy ultrahangot? Vagy feltáró műtét? És ott fog guggulni egy pici Jézus?)
Remélem egyiktek sem méltatlan...
Mindíg jót tegyetek, sose tegyetek gonoszat, jó = igazság, örüljünk hogy szar az életünk, így vagyunk tökéletesek.
Azért írom ezeket, hogy személyesen már ne kelljen erre vesztegetnem az időt.
Remélem jól vagytok, legyen veletek a szeretet és a békesség istene. (Miért nem a biblia harag és háború istene? Miért javasolja Pál egy másik isten tiszteletét?)
Pusziljátok meg egymást helyettem is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése