2009. október 5., hétfő

János ismétlései

Jánosnál kimaradt 3 szakasz, és nincs erőm már toldozni-foldozni, így marad a jelölés mit hova, a történetek meg kapnak egy külön bejegyzést. Viszont ténylegesen ez az utolsó ilyen.

Figyelem: az alábbi szövegek 100%-ban valós eseményeket írnak le! (Vannak akik hisznek benne hogy igen. Mi inkább álljunk hozzá kritikusan és lássuk be végre milyen abszurd az az álláspont.)

a történet, ami máshol a farizeusok szapulása volt
------
János 14.1-31
Péter tagadásának megjósolása után Jézus így folytatta:
Ne nyugtalankodjatok. Higyjetek Istenben, higyjetek bennem.
Atyám házban sok hely van, ha nem így lenne már megmondta volna nektek. Lemegyek hogy helyet készítsek nektek.
Aztán majd ismét eljövök és magammal viszlek titeket és elviszlek titeket oda ahol én lakom.
Tudjátok az utat oda ahova megyek.
Tamás: Honnan tudnák az oida vezető utat ha nem tudjuk a célállomást?
J: A hitről beszéltem kis hülye. Aki nem hisz az atyában az nem hisz az Atyában, és tudjátok azokkal mi lesz
Idióták vagytok! Ha tudnátok miről beszélek tudnátok miről beszélek!
Filep: mutasd meg nekünk az Atyát, és elhisszük!
J: Hát nem tudod miről beszélek Filep? "Aki engem látott látta az Atyát". (= Jézus kultusza személyi kultusz mint Mao kommunizmusa) Hát nem hiszed el, hogy az Atya bennem van és én az Atyában? (Bla, bla, bla.)
Higyjetek és adjatok pénzt!
Akármit kértek majd a nevemben, megteszem azt, hogy megdicsőíttessék az atya a Fiúban. (Akkor kérek 1milliárd dollárt adómanetesen. A farncba, így kell rájönnöm hogy hauzdott?)
Ha nem hisztek abban amit mondok legalább a tetteimben higyjetek! (= sosem tett csodát, csak azt mondta.)
Engedelmeskedjetek! Tegyétek amit mondtam!
Megkérem az Atíát és más vígasztalót ad nektek, hogy veletek maradjon mindörökké: az "igazságnak ama Lelkét" akit a világ be nem fogadhat (Nos, mostanában nem láttam semmilyen lelket. Nem is csoda ha ezen a világon nem létezhet. De akkor minek van elküldve?) mert nem látja és nem ismeri, de ti simeritek mert "nálatok lakik, bennetek marad". (Mi ez, valami belső élősködő?)
Nem hagylak árván, eljövök hozzátok.
Még egy kis idő és a világ nem lát többé, csak ti. Mert élek, és ti is élni fogtok.
Engedelmeskedjetek rabszolgák! Aki nekem behódol, az Istennek hódol be!
Júdás - nem az Iskariótes -: Uram, miért nekünk jelented ki "magad" és nem a világnak? (Jó kérdés. Miért nem a tömegkommunikáció korában jönnek el az istenek? Miért nem tesz manapság egyik sem olyan látványos csodákat, főleg nem a tudósoik orra előtt hgy igazolhassák?)
J: Mert aki nem a talpnyalóm azt leszarom. (Ezek szerint Jézus és így Mr. Isten megelégszik egy maroknyi műveletlen barbárral? De azok sem hittek benne/-ük mindíg!)
Ja, a vígasztaló a Szent Lélek lesz. Az én nevemben fogja küldeni az Atya. Az majd mindenre megtanít benneteket és eszetekbe juttatja amiket mondtam.
Ezt a nyugaélmat, a biztonság eme illúzióját hagyom nektek.
Ha szeretnétek örülnétek neki hogy elmegyek legalább én az Atyához! (De ki nem szar le téged ha rólunk van szó?)
Azért mondtam el ezt ár most előre, hogy amikor megtörténik higyjetek.
Nem beszélek már sokáig, mert jön a világ fejedelme és az nem hisz bennem. De hogy híresek legyenek a tanaim majd jól mártírrá válok!


ez egyfelől János 15. fejezetének ismétlése, másfelől a világvége-beszéd

------
János 16.1-33
A "krisztus a szőlőtő" beszéd után (János, 15. fejezet) Jézus folytatta (direkt folytatás):
Ezeket mondtam nektek, hogy ne "botránkozzatok". (Hogy elkerüljük, vagy hogy ne húzzuk fel magunkat azon amit mondasz? Már nem emlékszem annyit fecseg.)
A gyűlekezetből kirekesztenek titeket (mármint a zsidók közül. Tehát Jézus követiői mind zsidók, Jézus csak a zsidóknak prédikált.), sőt, eljön az idő hogy mind aki öldököl benneteket azt hiszi Isten akaratát viszi végbe.
De ezt csak azért teszik, mert nem ismerik az Atyát, azaz inkább engem.
Előre megmndtam ezt nektek, hogy amikor bekövetkezik emlékezzetek rá. (Nagy cucc: új vallás / új felekezet megjelenése esetén a régi hívek mmindíg útálják az új hülyeséget.)
De jobb nektek hogy elmegyek, mert ha nem, akkor nem jönne el a Vígasztaló. (Miért, az emberáldozat nélkül nem jön? Mi köze a kettőnek egymáshoz?)
És amikor eljön megfeddi a világot bűn, igazság, és ítélet szerint (?). Mármint hogy bűnösök mert nem hisznek bennem, az igazság az hogy én az Atyához megyek és többé nem láttok (hogy is volt az a felhőkben való eljövetellel?), na és e világnak fejedelmét már elítélték.
Még sok mondanivalóm van, de látom hogy már ez is a fületeken jön ki. De majd mikor eljön az igazságnakLelke, elvezet majd titeket "minden igazságra" (= a tökéletes hitre. De akkor addig mit csináljunk?).
Az sem maga találja ki a dolgait, hanem azt mondja amit hall és ami meg fog történni azt mondja el. (Nincs szabad akarat. minden előre el van döntve.)
Engem dicsőit, az én tanításaimra alapoz és azt mondja.
Hamarosan nem láttok engem és még egy kis időés majd megint láttok; ugyanis az Atyához kiugrom egy percre.
A hallgatóság egymást kérdezgette: Mennyi a kevés idő?
Jézus reagált mikor észrevette a zavart: Még a ti életetekben. És azon a napon nem kérdeztek semmit. Viszont amit csak kértek megkapjátok. (Kérem hogy amire mutatva azt mondom kutykurutty, változzon arannyá. Francba, miért nem működik?)
Eddig példázatokban beszéltem hozzátok, de eljön az idő, amikor "nyíltan" beszélek majd az Atyáról.
Szóval majd szólok az érdeketekben. Az Atya úgyis szeret titeket, mert elhittétek hogy én Istentől jöttem.
tanítványok: Na, most végre egyenesen beszélsz, nem azidióta példázatokban! Első alkalom hogy értjük amit mondasz, végre!
J: Akkor most hisztek? (Ugyer Mr. Mindentudó Jézus, mennyivel egyszerűbb így? Kezdettől fogva ezért nyavajognak neked!)
És eljött az óra hogy egyedül hagyjatok, de szerencsére velem van a képzeletbeli bvarátom, így sosem vagyok egyedül. (Engem idegesítene egy képzeletbeli bvarát, ami pl. wc-és közben is folyton bámul...)
Ezeket mind azért mondtam, hogy abba az illúzióba rintgathassátok magatokat hogy igazatok van, bármi is legyen a valóság.
MUHAHAHAHA, BEDŐLTEK NEKEM!!!!!


semmi új - de lusta vagyok kikeresni a pontos hivatkozásokat. Formátun: ima.
------
János 17.1-26
Bla, bla, bla, hú d enagyok vagyunk, térdig ér a farkunk, stb. tsb.
Mein Gott kiszolgáltalak, ideje hogy visszafizesd.
Csakis a kiválasztottaiddal törődj, a többi szolgafaj nem érdekel senkit. Pusztítsd el nyugodtan a világot!
Had uralkodjam én is a nyamvadt rabszolgákon az oldaladon!
Mindíg igazad van, mert azt mondod mindíg igazad van, tehát mindíg igazad van.
Übermensch! Übervallás! Übergott! Mindenki hódoljon be nekünk!
Megtarthatm a talpnyalóimat, ugye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése