2009. október 27., kedd

Pál apostolnak a filippibeliekhez írt levele

Figyelem: az alábbi szövegek 100%-ban fedik a valóságot! (Vannak akik legalábbis hisznek benne hogy igen. Mi inkább álljunk hozzá kritikusan és lássuk be végre milyen abszurd az az álláspont.)

Feladó: Pál, Timótheus
Címzett: a Filippeli "szenteknek" (NEM a gyülekezetnek!), akik közé a püspökök és diakónusok is tartoznak. (Hogy KIK?)
1.6: A Világvége még az eredeti címzettek életében elkövetkezik (Akkor MI már mit aggodalmaskodunk?)
Sokat gondolook rátok.
1.10: Még az életetekben (az eredeti címzettekében) eljön Jézus Második Eljövetele.
Én részemről elég jól boldogultam.
?Ez már a római fogsága alatt íródott?
Akár élek, akár halok, az Ügy fennmarad (és hasznot húzhat belőle)!
Nem is tudom, melyik volna a jobb kimenetel.
Szóval remélem életben maradok. (Na ez Pál. Először kijelenti hogy ő szívesen meg is halna akár az ügyért, aztán gyáva mód mindíg kibújik adolog alól.)
Szóval ha kell Ti haljatok meg az Ügyért (értem)!
Engedelmeskedjetek nekem! NEKEM adjatok pénzt, ne másnak!
2.6: Isten "formájában"?? (De az ellenben egyértelműnek tetszik, hogy Jézus nem azonos Mr. Istennel.)
Mr. Isten azt csinálta, hogy mindenki imádni fogja Jézust. akár akarja, akár nem.
Pál saját lehetséges halálát "italáldozat"-nak állítja be, tök mint Jézus halála.
Timótheust még a nap folyamán elküldöm hozzátok, legalább így csinálhatok valamit. Régről ismeritek már, kirpóbált alak, sokat dolgoztunk együtt.
Remélem hamarosan én is meglátogathatlak benneteket.
Ellenben Epafróditust, akit ti küldtetek hozzám sajnálatos módon jobbnak látom visszaküldeni hozzátok. Túl sokat beszélt rólatok és én már nem bírom elviselni a honvágyát.
Szóval idő előtt hazaküldöm. Nem bántásból, de már tényleg az idegeimre ment.
Mindenesetre köszönöm hogy töődtök velem.
(Pál úgy gondolja, mindenki aki keresztény folyton halálos veszélyben van emiatt. Nos, mindneki magából indul ki...)
"Atyámfiai" írjatok továbbra is, nem baj ha semmi új nincs benne, itt unatkozom különben.
"Őrizkedjetek az ebektől, a gonosz munkásoktól (= akik le akarnak téríteni titeket a hitünkről), és a körülmetéléstől" (szóval összességében a zsidóktól), mert mi vagyunk az igaziak, a hangok is megmondták hogymi értelmezzük jól ezt az egészet!
Pál benjámin törzséből származik (újabb jézus-egyezés), 8naposan körülmetélték (ismét egy), "zsidódkból való zsidó, törvény tekintetében farizeus" (= megvan honnan jön a jézusi mondás, hogy jobban tartsátok be a Törvényt mint egy farizeus)
...Pál élettörténete megint...
3.11-13: nem mindenki támad majd fel?
3.15: a "vagyunk" betoldás Károlinál felesleges, sőt: szövegromboló.
Ne földi dolgokkal törődjetek! (Adjátok a PÉNZt nekem!)
Evódiának és Sintikhének üzenem hogy egyenrangúak, szóval nyughassanak.
4.3: az Élet Könyve (Az nem egy Egyiptomi mű?)
4.5: Az Úr közel! (= mindjárt itt a Világvége!)
4.7: Mr. Isten mindenkinél értelmesebb (~intelligensebb)
Higyjétek és tegyétek amit Pál mond.
Hallottam hogy hozzám igazítottátok a tanaitokat, ennek roppantul örültem.
Én meg csak kibírom valahogy jelen helyzetem.
A keresztények mindenhatóak. (kac, kac.)
De jól teszitek hogy csórók vagytok. (Nehummá kiderüljön hogy hazudok.)
Amikor a térítőkörútjaimat elkezdtem, elindulva Macedóniából, még egyetlen gyülekezet sem gyakorolta a kommunizmust, csak ti. (És ezzel cáfolja az Ap.Csel. első felé...) Emlékszem, hogy még Thessalonikába is küldtetek nekem PÉNZt.
Na nem mintha PÉNZéhes lennék, oh nem! (Pedig de.)
A keresztényeknek nem kell csinálniuk semmit, Mr. Isten megad nekik mindent. (Na azt még megnéznénk csókolom a kezit alássan.)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése