2009. augusztus 18., kedd

Izráel bűnös mert én azt mondtam

Figyelem: az alábbi szövegek 100%-ban valós eseményeket írnak le! (na csak figyelj, hogy (hátha) nem!)

Ezékiel, prófétáld ezt nekik: el fogják foglalni országotokat!

...naposzlopok? már naposzlopok is vannak?...

... vér, belek, őrült kacaj...

Néhányan azért megmaradnak. Ők majd jól szégyellik magukat.
Nem megmondtam hogy lesz-kapsz ha nem csináljátok amit mondok?!
...halál, halál, halál és pusztulás... ...én teszem ezt, hogy tudjátok én vagyok az Úr...


Senki nem menekül meg! (a zsidó országban, Júdában)
Lesújtok rád és ez a Ti hibátok!
Szánalom? Könyörület? Arra ne is számíts!
Halál! Halál! Halál! (tök mint a Conan-ban a Kígyó Templománál)
Ne is próbálkozzatok, úgysem menekülhettek! Leigáznak benneteket!
A ti hibátok mocskos férgek hogy erre kényszerülök! Hogy pogányokkal foglaltassalak el benneteket!
Most majd jól megszívjátok minden téren! Ebből majd megtanuljátok, ki az Úr - hát én vagyok te marha!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése