2009. augusztus 28., péntek

Figyelmeztetés

1. Fenyegetés 1-5
2. Büntetés 6-11
3. Megtérés 12-14

Figyelem: az alábbi szövegek 100%-ban valós eseményeket írnak le! (Vannak akik hisznek benne hogy igen. Mi inkább álljunk hozzá kritikusan.)

Az Úr igéje (=szava), amit Hóseásnak mondott, aki Beér fia, (aki élt) Uzziás, Jótám, Ákház és Ezékiás jódai királyok idejében, illetve Jeroboám - aki Joás fia - izráeli király uralkodásának idején. (Fura, hogy ennek ellenére sehol másutt nem szerepel a neve. És most melyik országban is élt?)
Legelőszöris azt mondta az Úr Hóseásnak:
- Menj és "vegyél magadnak" (= vegyél feleségül) egy kurvát (és mi van a "ne paráználkodjatok" parancsolattal most? Azt is jó lenne tudni, hogy Hóseás pap volt-e, mert akkor egy újabb isteni törvényt is megszeg ezzel.) és "parázna gyerekeket" (a kurvának legyenek gyerekei, vagy fogadjon örökbe gyerekprostituáltakat? vagy egyenesen vegye őket feleségül???). Azért, mert "paráználkodván a föld nem követi az Urat". (Hóseás nyelvezete lehet végig idétlenül hangzik, de biztos vagyk benne, meg tudjátok érteni.)
Hóseás pedig ment és elvette Gómert, aki Diblajim lánya (Diblajim - milyen szép biblikus név, hát nem? Mennyivel izgalmasabb lenne a világ, ha a szülők ilyen neveket választanának, nem folyton csak Ádám és Béla...). Az teherbe esett és fiút szült (mi mást?).
Az Úr leszólt, hogy ezt tessék Jezréelnek nevezni, merthogy nemsokára megbünteti Jehu házát azért amit Jezréellel tett, PLUSZ eltörli "Izráel Házának királyságát".

Jehu..., Jehu... 2 Királyok 10.30, 2 Krónika 22.7: Mr. Isten nagyon is kedvelte ahogy Jehu mészárolt! De persze azok apokrif csacskaságok, így haladjunk.

Ismét teherbe esett (Gómer ugyebár) és ezúttal lányt szült.
Ezt az Úr azt parancsolta nevezzék Ló-Rukhámáhnak, mivel nem kegyelmez többé Izráel házának, akárhogy is akarna (az Úr) megkönyörülni rajtuk. De Júda házának megkegyelmez és "megtartja őket az Úr, az ő istenük által", de nem úgy ám haderő által. (Valami nincs rendben a szám/személy viszonyokkal itten! Mindazonáltal ez azt jelenti, hogy katonailag elesnek, de a hitüket megtartják, csak szar a nyelvezet.)

Mikor Ló-R-t elválasztották (már nem szopott) Gómer ismét teherbe esett. Ez fiú let.
Az Úr utasítására ezt Ló-Amminak nevezték el, mivel "ti nem vagytok az én népem, és én sem leszek a tiétek". (az Úr egy egész nép?? És különbenis, belegondoltatok milyen lehetett ilyen névvel ténylegesen élni? Csak hasonlatként: mi lenne, ha őrült szüleid "Kis Szarfaszú"-nak anyakönyveztetnének?!) Ám ennek ellenére sokan lesznek majd, és úgy hivatkoznak majd rájuk, mint "élő istennek fiai". És összegyűlnek majd Jóda és Izráel népe, és közösen választanak majd királyt, mert nagy lesz (a) Jezréel napja!
Mondjátok egymásnak hogy Ammi! meg Rukhámáh!

Nos, mindenesetre jó látni, hogy a Biblia milyen következetességgel cincálja ízekre önmagát. Sose egyesült újra Izráel és Júda, köszönjük szépen.


Menjetek és veszekedjetek anyátokkal (ki a beszélő?) - nem, ő nem a feleségem és én nem vagyok a férje (?) -, hagyja abba a kurválkodást (öltözködésre utalhat) és "paráznaságát emlői közül" (feltehetőleg gondolataira utal, hogy változtassa meg a hitét. Esetleg arról van szó, hogy verje ki a fejéből hogy tovább űzi az ipart. De ha nincs semmi köze a nőhöz, (és az ráadásul más vallású,) akkor mit szól bele?).
Különben meztelenre vetkőztetem, tök pucérra, és halálra szomjaztatom! (Esetleg még terméketlenné is teszi, meg ki is fosztja teljesen, de ez nem biztos.)
Sőt, a fiait is megölöm, mert nem úgy lettek nevelve ahogy ÉN jónak látom!
Mert rohadt kurva az ő anyjuk (az övék? Most kihez beszél? Tán magában, mert a gyerkőcöket már sikerült elijesztenie.), mert azt merte mondani, hogy igenis folytatja a munkáját, mert ebből él (és nem is rosszul).

Nos, akkor szerintem az történt, hogy Hóseás berágott hogy kedves új felesége továbbra is űzi az ipart.

Megfogadja hogy jól megnehezíti a dolgát, hogy akkor majd bizots "visszatér" "előbbi férjéhez", hiszen már úgy jobb dolga lenne.
A rohadt Baálimádó szukafattyai!
Jól tönkreteszem amit egész életében önállóan elért! (gzzz)
Én is el tudom látni őt egyedül, ch.
És akkor majd ő is az Úr szertartásait fogja követni, nem Baálét! (Baál a szövegben dettó ugyanaz mint az Úr, csaka neveik különböznek.)
2.16: Baálok?
És akkor majd (miután áttért) eltörlöm a fegyvereket, és "frigyet szerzek neki a mezei vadakkal, az égi madarakkal és a föld férgével". (??????????? Más vallásúakkal dugni az gond, de egy gilisztával nem?????? - Azért persze ki tudok hámozni ebből a baromságból értelmeset is: visszatér "természetes" állapotába. Csakhogy a vallásosság NEM természetes állapot.)


Legközelebb azt mondta az Úr Hóseásnak: keressen egy házasságtörő (de azért tisztelet övezte?) asszonyt és dugjon vele. Azért, mert ez (lesz) a jelképe annak, hogy bár az Izráeliek mindenféle más isten után kujtorognak, az Úr azért szereti őket, és "szeretik a szőlőskalácsokat". (? akkor ne együnk gyümölcskenyeret? a KJV értelmesebb: nyakló nélkül isszák a bort.)
Hóseás ment, és "megszerezte magának" azt az asszonyt 15 ezüstért, egy hómer árpáért és egy letek (= fél hómer) árpáért.

Hóseás közölte az asszonnyal, hogy sokáig lesz nála, ezalatt nem paráználkodhatik és nem lesz férfié - és hogy ő is így fog tenni. (Namost két dolog nem tiszta: a) most ez újabb felesége lett neki (nem hallottuk bizonyosra hogy elvált volna), vagy csak kibérelte ideig-óráig? b) most azt ígérte meg, hogy ő sem fekszik össze más férfival?)
Mert Izráel így-megúgy sokáig, de aztán majd újra megkeresik "Dávidot" (azaz visszacsatlakoznak Júdához - ugyebár Dávid leszármazottai ott voltak).


Halljátok meg mit mond az Úr Izráel fiai (értsd: a szakadás utáni ország): haragszik rátok az Úr, mert nem úgy hisztek benne ahogy én azt elképzelem. (Természetesen ez azt jelenti hogy nincs olyan ember Izráelben aki ne lopna, csalna, hazudna, gyilkolászna stb. össze-vissza.)
Azért szar a termés, mert nem éegetitek el a kevéske élelmeteket csak úgy!
Kiírtalak benneteket! Nem segítek rajtatok, dögöljetek meg!
Gazdagnak képzelitek magatokat mi? Hát majd nagyot néztek, mert elpusztítom mindeneteket! (ó, míly nagy is az Úr szeretete!)
A papok sem fogják megúszni, a kétbalkezes marhák!
Mindenkitől megvonom a termékenységet!! (Pál egyik levelében is meglesz ez a kép)
Azokat nem büntetem meg (az Úr) akik tudják hogy bűn amit tesznek, de aki műveletlenségében még ezt sem tudja, azt nagyon is! (Milyen igazságos. Engedjük szabadon a gyilkosokat a börtönökből mind, akik előre megfontolt szándékból öltek! Csak azokat büntessük akik mielőtt elkövették amit, nem is tudták hogy azt nem szabad!)
Áh, Izráel igazából le van szarva. A lényeg Júda! (Úgy tűnik Hóseás Izráelben lakik. De akkor miért Júda államának és vallásának híve?) Júdaiak, ne menjetek Gilgálba, se Beth-Avenbe (biztos volt ott valami Ashera, vagy ilyesmi), és ne esküdjetek így: "Él az Úr!"
Efraim = a szakadás utáni Izráel


Papok és a király (háza) Izráelben figyeljetek ide, mert ez az ítélet most rólatok szól, mert olyan nagy seggfejek vagytok!
Hát szabad így viselkedni? Látom ám mit csináltok!
Nem így viselkedik aki az Urat imádja!

És Izráellel együtt Júda is elvész, mert nem okították ki őket a régi vallásra (rendesen).
Támadjuk meg Benjámint!
Izráelnek visszavonhatatlanul annyi!
Júdának is megvannak a maga hibái, ők is meg lesznek büntetve!
Mind a kettő országnak azért van baja, mert nem elég buzgó hívő, nem másért! Hiába küldözget Izráel az asszírokhoz segítségért!
Amikor majd ez megtörténik, akkor majd bezzeg sírva könyörögnek majd hogy visszajöjjenek hozzám!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése