2009. augusztus 28., péntek

Dániel jele

Figyelem: az alábbi szövegek 100%-ban valós eseményeket írnak le! (egyszer, nem is olyan régen, voltak akik hittek benne hogy igen)

Czírus perzsa király 3. évében "egy ige jelentetett Dánielnek" (akit Baltazárként is ismertek). - Csakhogy - kérdem én - mi dolga Dánielnek, aki Czírus 1. évében otthagyta a dolgokat az 1. fejezet szerint?
Mindenesetre "igaz az ige" és nagy bajról szól. Dániel pedig figyelt az igére és (így) megértette a látomást.
"én Dániel" kezdi a 2. sor...
Azokban a napokban 3 hétig egyfolytában bánkódtam. (depresszió?)
Nem evett és nem tisztálkodott a három hét alatt.
És az 1. hónap 28. napjána Hiddekel-folyó partján volt.
Felnézett, és meglátott egy férfit gyolcsba öltözve, "dereka ufázi arannyal övezve". (Aranyszálas textilöv. De ne feledjük: egy depressziós kiéhezett ember látja ezeket, ami álapotban könnyen hallucinálhat.) Teste mint a "társiskő" (KJV: berill - http://hu.wikipedia.org/wiki/Berill ), arca "mint a villám" (?), szemei "mint az égő szövet" (terminátor!), karja és lába (a fedetlen részeken) izzó-ércszínű, beszéde mint a "sokaság zúgása".
Dánielen kívü nem látta ezt más (mondtam hogy ahllucinál) és rögtön rosszul is lett (na ja, annyi ideig nem enni...) és gyorsan arcára esett. (Most nem tudom az arcra-esés mennyire szándékos, de talán kombinálta a kettőt.)
És akkor felsegítették.
És azt mondta neki: Dániel, "kedves férfiú"! (hm, homoszexualitás? és ez most arról szó, hogy egy angyal letapizott egy férfiembert?) Figyejjé ide kötsög, kü'dtek, ne vezstegezzsed az iddőmet.
Ne félj, Istennek tökre bejön amit működsz.

De Persia fejedeleme ellenem állt 21 napig, és akkor Mihály - az egyik előkelő fejedelem - eljött segíteni nekem, és ottmaradtam a persa királyoknál.
Jöttem hogy tudtodra adjam ami a te népedre (zsidók) következik "az utolsó időkben" - ugyanis a látomás azokra a napokra szól.

A férfi ezeket mondta, Dániel meg az arcára esett és "megnémult". (elhallgatott? nem szólt és várt?)

És akkor valaki, olyan kinézetű mint egy férfi megérintette ajkait és Dániel elkezdett beszélni, és ezt mondta annak, aki előtte állt:
- Uram, a látomások miatt / kapcsán / -ért teljesen legyengültem, teljesen kimerültem. Hogyan tartsak így beszédet (esetleg rohangáljon mint Jeremiás)?
És az emberszerűség ismét megérintette, és megerősítette őt (fizikum).
Dániel örült.
A lény erre azt mondta, most visszamegy küzdeni a perzsákkal, és majd utánuk a görögök jönnek. És csakis Mihály, a ti fejedelmetek tart velem ezek (perzsák és görögök) ellenében.


Konklúzió: a perzsa/görög birodalmak ügyködéséről van szó, így LESZAROM kicsoda Mihály.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése