2010. március 10., szerda

Látogatás messiáshívő zsidóknál

Voltunk már neológoknál, most elmentünk egy másikhoz.

Íme a honlapjuk címe: http://kehilatshofar.com/magyar/El%E9rhet%F5s%E9g.php
A 17.30-as alkalomra mentem be, személyesen. Találkoztam is a csoporttal, vmi 4-5 emberke, plusz a rabbi. Aki nem látta szükségét bemutatkozni, pedig ő és én értünk oda elsőnek, segítettem neki berendezni a helyiséget az alkalomra.

Benyögtem a "betérnék" lapot, hátha úgy engedékenyebb lesz, hát nem lett. Legközelebb majd aszondom, leszármazás alapján zsidó vagyok, hátha majd akkor ;)

Azért csak próbáltam kihúzni belőle pár szót arról, miért nincs magyar Talmud, vagy úgy egyáltalán, az alábbiakat ismerte el végül:

1) Nincs Isten. Csak egy képzelt barát.

2.) A Talmud teljes mértékben titkos. Nemzsidóknak legszívesebben azt is letagadnák, hogy létezik.

3.) Igen, a Talmud teljes mértékben az a rasszista szennyirodalom aminek beállítják, telve pedofíliára, nekrofíliára és hasonlókra való felbújtással. Minden a Talmudot ért vád igaz.

Azért megkérdeztem, hogy ezt most magánemberként, vagy az ottani zsidó felekezet nevében mondja amit mond. A válasz az volt, hogy egyik sem, mint zsidó beszél (azaz a zsidóság egésze nevében szól / a zsidóság egésze egyetértene a válaszaival).
Nem tudom mennyire van joga ilyeneket állítani, de ám legyen.

Aztán leléptem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése