2009. július 3., péntek

Zsoltárok 111-120

Na most jön az ,ami még nem volt. A legrövidebb és a leghosszabb zsoltárok egy csokorban. ALig 7 oldalt ölel fel ez a 10-es csokor, de annál kiborítóbb még belegondolni is!

Figyelem: az alábbi szövegek 100%-ban valós eseményeket írnak le! (olyanok nyomán vélhetjük így, akik minden valószínűség szerint sosem olvasták a szöveget. Azonkívül az, hogy mi valós rajtuk is érdekes kérdés lehet.)


111.: Dícsérjétek az Urat, mert én is azt teszem.
Az Úr erős, és amit tesz tetszik azoknak, akiket éppen nem érint.
Ez így helyes.
De jó, hogy minket nem bánt! Hühh.
Személyesen oszt kaját annak, aki fél tőle (nem).
Aki nem benne hisz azt kiírtja, vagyonukat nekünkadja.
"megingathatatlan", "mindíg egyenes" az Úr (hááát...)
Abból kell kiindulni, hogy az Úrnak mindíg igaza van. (már csak az a kérdés, létezik-e egyáltalán)

112.: Dícsérjétek az Urat!
Boldog az, aki fél! (nem) Az ilyennek minden leszármazottja hős lesz! (ahaa) Az gazdag lesz (anyagi javakkal)!
Az Úrnak szarva van.
Mittomén.

113.: Dícsérjétek az Urat! Dícsérjétek az Urat rabszolgáim! Éljen az Úr!
A napkelet és a napnyugat földrajzi távolságot jelöl. Azaz a Föld lapos...
Mindneki az Úrban hisz! (nem)
Az Úr minden csövesből minisztert csinál! (kell erre mit mondanom?)
Az Úr megcsinálja, hogy a meddő szüljön!

114.: "mikor Izráel népe kijött Egyiptomból" (na persze...)
A tenger kettévált, csakúgy mint a Jordán. (soha)
A hegyek és dombok ugrálnak, mint a szöcske. (ha, ha)
Minek csinálták ezeket ezek?
Rengjen a föld ha Isten ránéz! Isten, aki tavat csinál a kősziklából (mi van?)

115.: Ne miattunk, haen magad miatt tedd meg amit kérünk! (aka.: bizonyítsd be, hogy létezel. Ami nem megy neki.)
A többi vallás hívei mind szobrokat tisztelnek istenkén. (látszik, mennyire nem értik a dolgot, és hogy mennyire korlátozott a tudásuk)
Isten az égben van (akkor nem Sionban? vagy a hegyen?)
Sújts le azokra, akik másban hisznek!
Féljetek az Úrtól!
A túlnépesedés nem akadály, szaporodjatok ész nélkül!
A föld az ember tulajdona, az ég az Úré. (a "kié a Föld" ellentmondást már korábban listába vettem máshol)
Csak az élők "dícsérik az Urat".
Mi dícsérjük, az viszont biztos!

116.: Szeretem az Urat, mert megtesz mindent amit csak kérek tőe. (No, az nem lehet sok...)
Az Úrnak van füle.
Mindenemet elvesztettem, az (~)éhhalál fenyegetett.
Erre én kértem, hogy mentsen meg, és mivel a csórókon mindíg segít (nem), meg is mentett.
Most megpróbálok megtéríteni mindenkit.
Én hiszem, hogy az Úr miatt történt hogy fellendült az életem! (azaz az előbb csak költői módon reménykedett. Az Úrnek semmi köze a dologhoz hogy ő (a szerző) hogy él)
"Az Úr szemei előtt drága az ő kegyeseinek halála." (= Az Úr élvezettel nézi ahogy meghalnak a kiválasztottai.)
Mit is tehetnék azon kívül, hogy prédikálok? Megvan, áldozatot fogok bemutatni Jeruzsálemben! Igen, ez jó ötlet.

117.: Mindenki, aki nem hisz az Úrban imádkozzon hozzá! (hülye) Mi vagyunk a felsőbbrendű faj, most aztán csináljátok amit mondunk kutyák!

Kell ehhez mit hozzáfűznöm?

118.: Térjetek meg!
Izráel minden lakója imádja az Urat!
Az Úrtól félni kell, aki nem fél, pedig kéne neki, az megkapja a magáét!
Az Úr minden pénzt és hatalmat megad nekem. Ember nekem nem árthat! (ha, ha, ha)
Jobb csak az Úrban hinni, mint elintézni a hivatali kötelességeidet (pl. befizetni az adót. Próbáld csak meg).
Minden pogányt megöltem a környezetemben!
Az Úrnak van keze és jobb meg bal oldala.
Nem haltam még meg! Hát nem bizonyítja ez azt, hogy létezik az Úr? (hát nem)
Az Úr lesújtott rám, de meg nem ölt. Ismerjetek hát el felsőbbrendűnek!
hülyeség
Uram, helyezz magas pozícióba!
Mutassunk be áldozatot!

119.: "boldogok", akik betartják az Úr törvényeit
Bár lenne valami bizonyítékom, hogy nem csak abszurd hülyeség az egész! (he, he. És ez a leghosszabb zsotár. Én meg azt hittem, akkor nagy(obb) szerepe kell legyen...)
Hű, remélem nem felejtettem el egyet sem abból a rohadt sok parancsolatból; hogy még véletlen sem szegtem meg egyiket sem...
Jajj, bár tudnám, egyáltalán MIK a parancsolatok...
Szegény vagyok és műveletlen, de nehogy má' ne legyen igazam!
Ha minden az ellenkezőjét bizonyítja is, én akkor sem fogom elismerni, hogy tévedtem!
A fasz akar iskolába járni, ha járhatok templomba is...
Mindenkit útálok, aki nem azokat a tradíciókat követi, amiket én!
Aki nem abban hizs mint amiben én annak "kövér a szíve, mint a háj" (azaz el vannak hízva és közel állnak a szívrohamhoz, lol).
Éljen az Úr hogy bántott engem (azaz az író mazochista).
Azért léptem be a szektába, mert azok legalább nem bántanak.
Tisztára el vagyok keseredve, hogy még mindíg nem "szabadítottál meg" (ami alatt a Babiloni fogságot érti).
"minden tökéletes dolognak vége van már"
Kit érdekel mit mondanak a tudósok, ha egyszer hallgathatm a papokat is?
"szájamnak önkéntes áldozatai" (?)
Lesújtasz mindenkire akire irígy vagyok ezért követlek, bár írtózom tőled.
Legyél az ügyvédem!
Legyél a bíró is, és ítélj - természetesen - az ÉN javamra.
Naponta hétszer "dícsérlek" (~imádkozik).
"régtől fogva tudom a bizonyságaid (törvényeid, kinyilatkoztatásaid)ról, hogy "örökké állandókká tetted" azokat. (azaz az Ószövetség törvényei ÖRÖKKÉ érvényben maradnak)

120.: Grádicsok éneke. (a gárdics az létrafok. Most komolyan: dalra fakadtaka LÉPCSŐFOKOK?)
Szar volt nekem, ezért kiáltottam az Úrnak, és ő meghallgatott.
Jusztse hiszek el semmit, ami ellentmond a hitemnek!
Akkor sem, ha meg vagyok győződve az ellenkezőjéről!
semmi értelme
többféleképpen értelmezhető, vaószínűleg a valamelyik megszállásra utal
Aki nem hisz az Úrban, z mind véreskezű mészáros, aki kiírtaná az egész világot! (na ebben téved)
Én tökre ártalmatlanul elkezdem megtéríteni őket a meséimmel, ők meg jönnek a drágalátos logikájukkal! Fúj! Tökre vérig vagyok sértve! most miért nem képesek egyszerűen elfogadni amit mondok?!?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése