2009. február 3., kedd

Miért olyan fontos ennek a blognak a kezdeményezése / Why this blog's goal is so important

Épp a minap, alig pár órája kellett megtapasztalnom, hogy még a keresztény papok (vagy bárhogy nevezzék is őket) sem ismerik a Bibiát.
Elmentem egy biblia-kurzusra (más mód mostanság nincs arra, hogy beszélhess egy pappal), és egyik kérdésemre sem tudott válaszolni.

A dolog akkor vált igazán nyilvánvalóvá, hogy annak ellenére, hogy ez lenne a hivatása, fogalma sincs miről beszél, mikor mondtam neki, hogy nem tetszik a koncepció, miszerint a hitetlenek (mármint kereszténység szempontjából hitetlenek) a tűz tavában/a pokolban égnek.
Ő azt mondta, hogy ez nincs így, mire megmutattam neki János Jelenéseit, és teljesen meg volt lepve.
Képzelhetitek én mennyire meg voltam lepve, hiszen a Jelenések olyan népszerű, hogy szerintem aki kezébe vett egy Bibliát valaha is, biztos elolvasta.

Ezúton köszönet mindenkinek aki segíti e blog munkásságát!

--------------------------------------------------------------------------

I just found out this day, just a couple of hours ago, that even chritan priests/clerics (whatever they called) do not know the Bible.
I tried to ask some questions from one personaly on a Bible-course (the only option around here to be able to speak with a priest), and none he could answer.

The most obvious it turned out he don't know what he is talking about as a "professional" he should have been was when I told I do not like the concept unbelivers burning in the lake of fire/hell.
He said no, they don't. I showed him John's Relevations and he was surprised.
Imagine how much I was surprised as the Relevations are so popular everyone read it it seems who layed hand on a Bible.

Thanks to everyone who participates in this project!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése