2012. november 5., hétfő

Út a csillagokba

Egy elvakult (agymosott) keresztény személlyel beszélgettem, és szóba került az űrutazás. Konkrétan úgy, hogy használtam a szlogent:

"Boldogok a lelki szegények mert ők öröklik a Földet - mi töbiek pedig kirajzunk a csillagok közé."

Először nem értettem min akadt ki valósíznűtlen mértékben, de ahogy tovább kommunikáltunk (nem igazán nevezhető beszélgetésnek vagy eszmecserének egy olyan társalgás ami ennyire különböző alapokon történik), kiderült, hogy szerinte " a zateisták" ezen mondásba azt cselszövik bele, hogy a Második Földet el kívánják orozni a Kiválasztott 144,000 elől.

Megpróbáltam elmagyarázni neki, hogy a különbség És és Föld (:D). Az ateisták nem hisznek a Második föd koncepciójában, aminél a költözés egyetlen másik ~bolygóra történik, nem önerőből, technológiától megfosztva, újrakezdésként lenullázva, rabszolgafajként. Már persze ha egyáltalán másik égitestként fogjuk fel a Második Földet, és nem az 'Első' Föld tisztára perzselt változatáról van szó.
Helyette saját erőből, több célponthoz, az összes felhalmozott tudást megtartva, a szabadság ígéretével. Elvégre minden nap, a hő és energia forrása előbb utóbb kimerül, így egy másik bolygóra költözni, hogy aztán onnan már SOHA többé ne menjünk odébb élenjáró ostobaság. Bár ez már szinte mellékes szempont a fentiekhez képest.


Nem tudom mennyire jártam sikerrel, de próbálkozom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése